REKLAMACIJE NA OŠTEĆENJE U TRANSPORTU
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidjliva na pakovanju proizvoda, odmah prijavite kuriru koji Vam je isporučio robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte preuzeti niti potpisati da ste primili robu ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
REKLAMACIJE NA PODATKE ILI POGREŠNU VRSTU ROBE
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom na broj 0244150150 lok. 115, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime i prezime, telefon) na e-mail shop@elektronapon.rs i opišete kakav problem imate, ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu. U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Ovde možete preuzeti reklamacioni list REKLAMACIONI LIST